Sunday, September 30, 2007

Hockey, Skovtur, Asien Party og lidt skole!

Hej igen, det erfterhånden ved at være et par dage siden at jeg har skrevet lidt på "bloggen" så her kommer lige de sidste nyheder. Der er egentligt ikke sket det vilde men når jeg tænker over det har jeg egentligt lavet et par sjove ting.

Ugen er egentligt gået enormt hurtigt vi har fået pænt travlt i skolen og der skal sku knokles igennem for lige at få lavet det hele. Egentligt ikke fordi det er enormt krævende men der sker sku så meget ved siden af, så selv den mindste opgave kræver sku en del selvdeciplin. Har stadig ikke fået min første karrakter så det bliver lidt spændende og se hvordan de kommer til at blive. Nå men tilbage til det sjove, sidste lørdag stod den på skovtur med ISH i området omkring DC. Vi kørt ud til et område tæt på Camp David og brugte så et par timer på at vade rundt og nyde naturen. Det var dejligt at få lidt frisk luft og egentligt også sjovt bare at se lidt af omegnen af DC. Ellers kan man godt få lidt den følelse at man bare er dumpet ned i en by uden at fatte en skid af hvad der er rundt om byen! På det ene af billederne herunder står jeg sammen med resten af flokken ved et af de mange udsigtspunkter...



Om aftenen stod den så på Asian party, asiaterne fra huset stod for madlavningen, oppyntningen og diverse drinks. Jeg var egentligt ikke helt i topform da jeg dagen inden havde været et smut ibyen med blandet skare af udvekslingsfolk mfl... Men det skulle da ikke holde en tilbage fra at tage en lille "Sake". Japanerne havde taget kampuniform på ig var klædt på til lejligheden, tjeck lige min ven "Tochi"..... Senere på aften stod den på shots fra Korea og lidt andet "mundgodt"......


Søndag var i mit tilfælde store læsedag så der blev bare knoklet og sådan gik det meste af ugen egentligt også.

Fredag havde vi samlet et lille dansker hold inde Barbara til en lille gang grill mm. Det endte jo som en selvfølge med at vi smuttede en tur ibyen og fik et par drinks... Desværre glemt jeg mit kamera så der er ingen billeder... Igår havde vi endnu engang en lille party i vores have men jeg holdt lidt igen og valgte at gå tidligt i seng. Søndag stod i bøgernes tegn, men man skal jo huske at sætte lidt kryderi på hverdagen så ved en fem tiden lukkede jeg bøgerne og smuttede med Mathias og Peter til NHL hockey... Nice, Washington Capitals vs. Ottowa "et eller andet". Super ved oplevelse med "stadion platte" og det hele. På billedt er Peter og jeg og derefter er det begyndelsen af kampen. Det var griner der var national sang og det, en ting kan man sige om amerikanerne men de spare ikke på patriotismen!


Nå men det var alt for denne gang, men imorgen er det mandag og så starter vi forfra igen. Det ser ud til at ugen bliver lidt hård Jeg har del møder med diverse grupper mht. projekter mm. Puha... En ting der er decideret umuligt her, er og etablere et gruppe møde med min medstuderende. De fleste arbejder fuldtid og så er det sku svært lige at finde tid til skolearbejdet, men det går nok. Nå Ja, jeg har sku lige bestil en tur til New York, så det vare ikke længe før der er billeder fra NY. Vi ses......

No comments: