Saturday, September 1, 2007

Endelig flyttet ind, sygt....!

Yeeeeeeeees......... Ude af vores dejlige hostel. Tror ikke jeg fik fortalt om min sidste helvedes nat på vores dejlige hostel. Lars og jeg havde lige været forbi en lille bar og få en godnat pilsner og besluttede os derefter for at smutte tidligt i seng ca. ved en 24,00 tiden.

Vi var blevet rokeret rundt til nye værelser pga. vi have forlænget vores ophold på hostlet med to dage, vi havde fået hver vores værelser og til min stor glæde røg jeg ind på endnu en 10 mands drenge værelse. Jeg havde egentligt ikke hilst på nogle af de andre beboere men det kom jeg hurtigt til. Ved tre tiden vælter der et halvt fodbold hold ind på værelset og smadre det totalt men jeg ligger og "sover".... Nice...... specielt fedt var det da samtlige fyre begynder og råbe op om at de i DC havde de fedeste stoffer....aka. speed mm. Nice.... Nå men cirka to timer senere falder de ned slukker lyset og musikken mm. Fuck ikke lige det man har brug får når man har første skoledag, dagen efter. Helt smadret kommer jeg derfor i skole og møder op til min time som en levende zombi, men det gik, og nu er jeg så flyttet in på ISH, dejligt sted. Jeg deler værelse med en amerikaner der hedder Allan og han er sku en fin fyr...
På billedet ses ingen ringere end Lars og Barbara uden foran indgangen til huset....

Sindsygt det var dejligt at få en rigtig nats søvn..... 8 timer uden syge briter og andre skøre kinesere...

Nå men dagen idag, lørdag stod på Uni football..... Vi tog ud til stadion fire timer før kampen og tog del i en amerikansk tradition hvor man mødes på parkeringspladsen og griller og drikker. Men da vi hverken havde grill eller bil så måtte vi nøjes med bajer og sandwiches...





Det var sindsygt hyggelig og vi fik snakket med en masse forskellige mennesker, nogen fik mere en snakket og jeg tror lars nød situationen med de her Cheerleaders

Men så stode den eller på kamp. Fedt stadion plads til 50.000 og der var proppet. Det var sæsonens første kamp og vi vand.... GO Terps..... Ja man prøver vel at leve sig ind i det ik!!!!


Nå men jeg må lige skrive lidt om mit møde med det amerikanske universitets liv lidt senere... Smækker lige lidt flere billeder in og så er det slut for denne gang......


No comments: