Wednesday, August 29, 2007

Sidste dag med sightseeing.......og en gang BBQ!

Hey hurtig på blokken igen egentligt fordi jeg keder lidt...... har steenet det meste af dagen idag alle de andre jeg har mødt indtil videre er startet i skole idag, men jeg har ikke kurser før imorgen! Så kan man jo lige så godt ligge lidt billeder på nettet!!

Besøgte Arlington Kirkegården forleden dag, spændende sted, tror sku det er det sted man altid ser i fjerneren når der er begravelser i krigsfim. Sindsygt mange hvide kors fra alle de krigen USA har deltaget i.

Samme sted så vi JFK og konen grav og graven for den ukendt soldat... tjeck billeder....





Igår tirsdag stod den på skole og alm. forberedelse.... fik printet lidt læseplaner mm. Derefter hoppede jeg et smut ned i vores træningscenter på campus og fik lidt motion for første gang i de nu to uger jeg har været her.... Det var sku tiltrængt med de mange burgere og snacks der er hverdag her.

Om aftenen var der så intro BBQ for alle international studerende, så jeg fik knyttet lidt bånd med kinesere, afrikanere, indere mm. Men det endte med at vi tog nogle af de andre europæere med en på en bar i DC og fejrede at Lars nu endeligt har fået en lejlighed et super nice sted....



Hyggelig BBQ....... og dejlige kolde bajer bagefter......

Nå men imorgen starter det hele og det bliver sku nice..... fredag flytter jeg ind på ISH og det må jeg sku indrømme at jeg glæder mig til. Det bliver sku en fest og pakke bagagen ud!!!

No comments: