Saturday, August 25, 2007

DIE HARD og syg varme!!!!

Hey folkens eller hvem der nu lige har tid til at kigge forbi min lille side.

Sygt det er voldsomt varmt..... tror vi ligger på de der 40 grader og det er fandme varm.....

Nå men tiden går og vi har langsomt været igennem intro ugen med åndsvage fordrag om amerikansk kultur og diverse lægetjeck og tjeck af immigrations papire. Som sædvaneligt har jeg rodet mig ud i lidt af en kamp med immigrationsmyndighederne pga. en åndsvag dato på mit Visa. Universitetet og imigrationen tror jeg er født i 1989, pga. en tastefejl på ambasaden. Men pt. er jeg ikke blevet smidt ud af landet og bliver det nok heller ikke, men det er lidt "bøvlet" at få det lavet om!

Fredag var vi ude på campus får at få en rundvisning på deres rekreations område. Det var sygt, uendelige muligheder for gratis at dyrke vildt mange forskellige slags sport. Det var virkeligt en sejt sted, tror jeg skal derud og spille lidt squash en dag efter en forlæsning. Efter vores rundvisning på centeret lagde vi os lige ved poolen og tog en dukkert og en ordentlig gang solbadning... tjeck det det er sku nice!



Nå men idag er det som sagt sygt varmt, derfor stod den som sædvaneligt på lejlighedsjagt til Lars men vi supplerede dagen med udflugt til "space and airplane museum" meget sejt og meget amerikansk, men der var raketter og rumdragter og alt muligt. (håber du var der, da du var her Peter du ville syntes det var super).... Men fuck det, midt i det hele var der så en lille udstilling hvor de udstillede specielle ting fra "American History", pga. det museum var under opbygning. Og hvad er så American history? ja tjeck billederne, der var selvfølgeligt også Lincons hat og alt muligt pis men det vigtigste var en speciel udstilling dedikeret til Die Hard. (til dem der ikke ved det, så er det en super sej action film fra slut 80érne med Bruce Willis). Og hvad udstiller man så når ens lands historie er bygget op omkring Hollywood, jo has politiskilt og en gammel undertrøje. Fedt!!!




Sejt.....

Nå men iaften står den på en lille party... Vi er blevet inviteret op forbi ISH ( der hvor jeg skal på fra den 31.) til noget tysker fest, tror også vi trænger til at drikke os lidt fulde. Vi er stadig lidt deprimerede over at Lars ikke har et sted og bo og pt. skal bo på gaden fra næste fredag... Men forhåbentligt går det.... ses.....

No comments: