Saturday, August 18, 2007

Landet i D.C!!!

Hey hey, så er det tid til første indlæg på "bloggen", desværre bliver den ikke så farverig med billeder da internet forbindelsen på vores lille "hostel" ikke er just velfungerende.

Nå men vi kom i onsdag og alt gik sku egentligt som smurt i olie, bus til en metrostation og ind til der hvor vi nu bor. Egentligt et super fedt kvarter rent og pænt og ikke langt til hverken barer eller attraktioner. Men lad mig sige det en gang for alle jeg er nok ikke lige den gale back-packer der elsker at dele soveværelse med 7-10 svedige kinesere. Der kommer billeder så snart jeg får mit værelse på IHS med en fornuftig forbindelse.

Men første dag, stod den på en god gang turist oplevelser vi bor sindsygt tæt på det Hvide Hus og alle de der monomenter! Der er ikke nogen der kan lave monumenter og mindesmærker som amerikanere. Syge det er sku egentligt lige meget om de har vundet tabt eller blodt deltaget i en eller anden form væbnet konflikt så bliver de knaldet et momument op. Lidt sejt det kunne vi sku godt lære noget af....... Samme aften skulle vi jo ud og kigge lidt på nattelivet og det var sku nice, væltede ned til et område i Chinatown hvor vi fik lidt øl og derefter røg vi på en eller anden for for "club". Der mødte vi så en tro kopi af hvad der kunne minde og de der tøser fra "sex in the city", meget fulde og meget pågående lidt for gamle kvinder. Men det var sku grineren og for at berolige omgivelserne kan jeg trygt sige at både lars og jeg gik hjem til vore kinesere og sov...

Fredag smuttede vi ud omkring campus i Maryland, sygt det er mega stort og super amerikansk. Men vi fik ordnet de ting vi skulle og fik kigget os lidt omkring. Skolen starter først om en ugen og introperioden løber af stablen næste uge, så det skal nok blive interessant.

Idag, lørdag står den lige på en gang shopping, der skal købes "mobi", t-shirts mm.

Jeg glæder mig til at få lagt lidt billeder op men det bliver nok ikke lige den første uges tid!

ses

Theis

No comments: