Thursday, June 28, 2007

En lille "Party cruise", bare lige for at ligge et par billeder op!



Behøver jeg at sige at det kvindelige personal på båden havde visse fortrin som Bøge og andre nød synet af! Vi andre med kærester havde selvfølgeligt ikke lagt mærke til dem.



Ja det har jo egentligt ikke så vildt meget med min tur til washington at gøre, men hvorfor ikke træne lidt inden man tager afsted. P.T bliver der knoklet at forberede at fra visa-papire til mulige boliger. Jeg er kommet ind på ISH, men skal lige bo på gaden de første to uger! Nej vi arbejder på en nød løsning og p.t. hedder den et slags "youth hostel". Lige mig seks personer i en lille celle sammen. Yes sir, det er nice! Men fuck det, flybilletterne er booket og det ser ud til at falde på plads det meste af det. Nå men uplaoder lige et ekstre billede fra den famøse tur til Oslo.

Nå men mere følger når turen går mod D:C

1 comment:

Stine said...

Hej Snut!
Kunne ikke lige regne ud hvordan jeg ellers kunne sende dig en hilsen på din blog, så nu blev det lige en kommentar til Bøge der kigger på bryster:-)

Nå, men jeg håber at turen til DC gik godt, og at det ikke var alt for slemt for dig at sidde krøllet sammen i flyveren... Og så håber jeg du overlever at bo et par uger sammen japanske teenagere... Det er nok sundt til dig!
Ellers vil jeg bare sige hej, og velkommen til Washington - jeg er sikker på det bliver super fedt at være der, og så glæder jeg mig til at læse om, hvad du laver! Stort møs Stine - hende din kæreste der i Sydafrika