Thursday, September 20, 2007

Hverdag, JAZZ og lidt fest.....




Hey hey...

Beklager det er lidt tid siden at jeg har skrevet sidst. Det skyldes egentligt bare at det er ved at blive hverdag og det meste af ugen bliver brugt på så almindelige og kedelige ting som skole mm. Men jeg ville egentligt vise jer hvordan jeg bor. I min tidligere indflytter "blog" var der et meget "fancy" billede af hovedindgangen til vores hus, men som alle ved så er virkeligheden en lidt anden... Tjeck lige fars baghus...


Ja egentligt ikke det vilde men det er hyggeligt nok. Jeg har vist skrevet at jeg deler et værelse med en der hedder Allan, har vist ikke lige et billede af ham. Men i skal nu ikke snydes for at se mit værelse, tjeck lige et palads. (Emil det er ikke lige så småt som Hong Kong men tæt på).




Ok, man kan ikke se det hele, men på det ene fantastiske billede har i mit skrivebord og på det andet min seng som står cirka 1,5 m. fra Allans. Meget intimt... Men det går. Hverken Allan eller jeg er på vores værelse så tit så vi møder sku stort set aldrig hinanden, kun når der skal knaldes brikker...

Nå men hvad eller... Lige en hurtig bemærkningen til alm. skolearbejde, meget sjovt, lidt hårdt men ikke helt hårdt endnu men det skal nok komme opgaverne begynder snart og vælte ned over os så bare roligt om et par uger skal der nok komme en "klage sang" fra undertegnede..

Flere billeder for en uges tid siden havde vi et sindsygt hyggeligt arrangement i huset, den stod på engelsk "Pub Quiz", til den der ikke kender legen består den af at man mødes på en "Pub" i vores tilfælde vores fest sal, og så var der ellers quiz med et par bajer og lidt præmier, sponsoreret af den engelske ambasade, nice jeg nuppede lige en "usb-nøgle-hukommelses-ting".



På billedet ses aftenens "vinderhold", de andre var sku dygtige!! Faktisk måtte vi dele første-præmien, men det behøver vi ikke gå mere i dybden med...

I søndag tog Hoa (en pige der også er på udveksling fra CBS) og jeg fri fra bøgerne og bevægede os ned mod Downtown DC for at opleve the Duke Ellington Jazz Festival. Det var super vejr og med en cola ved hånden og en temperatur omkring de 26c. så var alt perfekt. Jeg havde også lige lidt tømmermænd der skulle dampes af lørdagens udskejelser så det var sku fedt.




Vi tog selvfølgeligt lige lidt ekstra billeder på vejen nu da vi alligevel vadede forbi..


Mig og det Hvide hus.... Sejt...

Nå men det var vist det, klokken er lige omkring 1.00 og jeg må sku nok hellere til at komme i "kassen", det er fredag imorgen og den står på opgave skrivning hele dagen. Pænt kedeligt, men nødvendig. Lørdag holder jeg fri fordi vi skal på en "hike" til en national park der vist nok ligger omkring DC. Det vil oversat fra amerikansk betyde en 2 timers kørsel fra huset... Ja og så skulle det undre mig meget om vi ikke lige røg ud og fik et par øl om aftenen. Men jeg skriver snart igen med nyt.

Håber i har det godt derhjemme allesammen!

No comments: