Thursday, October 18, 2007

New York......

New York, New York........



Hej hej igen, efter lidt tid er jeg tilbage med lidt nyt fra "guds eget land". Grunden til at der ikke lige er blevet skrevet så meget her på det sidste er egentligt blot pga. skole mm. Men vi fandt nu alligevel lige tid til at smutte en tur til NYC i weekenden. Det blev til en lille forlænget weekend fra fredag til og med mandag. Vi tog bussen fra D.C. og så de cirka fem timer til NYC. Da vi jo er fattige studerende der er på tur stod den, til min store skuffelse på "Hostel" igen, jeg havde eller svoret at efter de to uger på hostel i DC, ville det aldrig ske igen....

Men det gjorde det og her er resultatet, min "køje" er den øverste. 1,60 m seng til en 2,05 knægt. Det kræver et par drinks før man kan falde i søvn!



Efter vore ankomst stod den på en gå tur ned mod midten af Manhatten. Super fedt sted.... Vi havde aftalt inden vi tog afsted at dette skulle være en super turist tur med så mange turist besøg som muligt..Første aften kiggede vi forbi "Times Squere"





Men inden da havde vi gåeet en tur gennem Central Park, det skal i da også lige have et billede af.





Nå men derefter, stod den på lidt god mad og en hygge pilsner inden dagen var slut. Lørdag var store sight seeing dag igen, igen... Ture stod bla. på sejltur mm. Det er fra den sejltur at jeg har fået billedet af mig og "the statue of liberty". Sådan!! På samme tur så vi det meste af "down town" Manhatten fra sø siden. Efter sejlturen blev det til endnu mere sight seeing, og som man siger; Et billede fortæller mere end 1000 ord. Så nu holder jeg mund og smækker et par billeder ind!



"Brooklyn Bridge", fra vandsiden!



For et par år siden stod der et sæt tårne her, idag ligner det mest en byggeplads!



Lars og Wall Street. "det er vel ikke for sjovt at vi læser på CBS"



Undertegnede og Hoa (også på udveksling fra CBS) På Brooklyn Bridge!



Søndag var vi sku et smut forbi "Broadway" og så en musical, rigtig fed oplevelse. Mht. tøjet havde Lars og jeg lidt en tøj krise vi havde ikke lige planlagt at temperaturen i NYC var 10-15 grader lavere end i DC, så jeg havde shorts med og en trøje... Og køn var den ikke med den hjalp mod kulden!



Mandag var vi bla. forbi "Empire State" og fik lige nuppet et par billeder!



Nå men alle de billeder skal jo stoppe et sted og her bliver det med et billede af MIG og min nye Yankees kasket. Yes man kan få en kasket i min størrelse herovre...!



Nå men jeg vender tilbage når der sker lidt nyt, tror de næste par dage bliver rimeligt kedelige den står på midt-terms mm.

Håber i alle har det godt derhjemme!!!

No comments: