Sunday, October 28, 2007

Halloween.........

Hep..... Så er der nyt fra DC.....

Ja der er vel gået et par uger siden jeg sidst opdaterede jer omkring min færden. Efter New York weekenden stod den på en forholdsvist hård uge med diverse "midt-terms" og andre afleveringer mm. Sidste mandag havde jeg et af mine første oplæg i et fag der hedder "Industry and competitor analysis" og til min store overraskelse så mødte alle folk op i Jakkesæt eller tilsvarende. Øhh den havde jeg ikke lige fanget, så jeg følte mig lidt ved siden af! Men OK folk klæder sig åbenbart ud selv når det bare er skole! Professoren sagde at det gav klassen et mere profesionelt arbejdsmiljø. Så fik jeg den, i t-shirt og cowboy bukser!

Nå men da fokus endeligt blev skiftet fra mode til fagligt indhold så gik det sku fint igen... He he....

Men eller så gik samme uge egentligt med flere afleveringer mm. Karrakter er ok uden at være vilde, jeg får lidt Aér og Bér hist og her. Men på den anden side vi sidder jo heller ikke og laver lektier 24/7. Desværre er rigtigt meget af vores arbejde gruppearbejde hvilket egentligt er sjovt nok men mine amerikanske med studerende er ikke vildt interesserede i at lave lektier da de fleste er lige ved at være færdige med deres studie og bruger det meste af deres tid på at gå til jobsamtaler mm. Så entusiasmen kan ligge på et meget lille sted, men vi overlever!

Nå men nok om skole det er jo Halloween...... ! Så vi arrangerede en lille fest på ISH, fredag stod den på græskar udskæring! Det var sku egentligt meget sjovt og jeg glæder mig til at vise jer mit vidunder af et græskar!!!



Hey mit græskar er det i midten!



Nå men med alt den forberedelse skulle der jo også festes og det blev der så, tror vi var omkring en 80-90 mennesker oppe i vores festsal, her kommer lige et lille udpluk af aftensens udskejelser! Jeg er DR. DOOM!!!





Super fed fest og ja idag søndag er jeg en smule ramt og har brugt det meste af dagen på min seng med min computer og en bog jeg kæmper for at få læst! Men det bliver nok ikke til det vilde...

Jeps imorgen er det mandag og så tager vi hele møllen igen! Jeg holder jer opdateret...... Vi ses

No comments: