Sunday, November 4, 2007

En lille opdatering...og lidt billeder fra NBA!

Hey folkens så er der nyt igen. Den sidste uges tid er egentligt gået med det sædvanelige skole arbejde mm. Denne uge blev dog lige krydret med lidt "midt-terms". Dejligt, som i måske ved tager jeg en del timer om aftenen nede i down town DC, fordi jeg har timer med folk der læser en deltids MBA så min undervisning foregår fra klokken 19.00 til 21.30. Egentligt ikke det store problem men jeg har stadigt ikke helt "oppe på dupperne" på det tidspunkt af døgnet, så min midt-term blev måske ikke lige så heldig, men lad os nu se når resultatet komme.... Nå men nok om skole...

Det var jo også officielt Haloween i denne uge altså den 31. oktober. Et par stykker fra huset og jeg gik en tur ned forbi Georgtown og så på en slags parade, ved ikke lige helt hvad formålet var, egentligt tror jeg bare folk rendte rundt i gaderne udklædt. Men det var sjovt og se, og folk gjorde sku noget ud af det!

Weekendens udskejelser stod på en NBA Basketball kamp igår aftes, Washington Wizzards vs. Orlando Magic. Vi mødtes selvfølgeligt på en PUB tæt på stadion for lige at varme lidt op. Det er nødvendigt!





Nå men kampen var egentligt lidt kedelig, jeg har aldrig set en Basketball kamp sådan rigtigt og det var sku ikke noget som tændte mig helt vildt. Meeeeen der var jo Cheerleaders så det hjalp lidt på underholdningen. Men alt i alt en fed oplevelse, jeg elsker at være til sådanne arrangementer bare for at mærke stemningen! Efter kampen smuttede vi hjem forbi Lars og fik et par drinks inden turen gik mod byen... Her under ses undertegnede, lige før jeg hopper ind i en Taxi med kurs mod en bar/disk!


Idag plejer jeg min tømmermænd og får lavet en hel del lektier det er nødvendigt. Men jeg har husket og fejre mormors, fars og Mayas fødselsdag men en lille kop varm chokolade (pulver) argh....!

Håber alt er vel derhjemme! Smækker lige lidt ekstra billeder op!



På billedet er Marcus, tysker fin fyr, første fra venstre! I midten har vi Peter dansker også på udveksling på UMD. Sidst men ikke mindst Maja, dansker fra RUC hun går også på UMD!

No comments: