Saturday, November 17, 2007

Middag med den danske ambassadør og landskamp!

Hey hey, ja men så er endnu en uge gået, utroligt!!! Shit tiden går stærkt, nu skal vi jo snart hjem...

Nå, men ugen har været super god. Efter sidste uges udskejelser med føs´dag og det hele stod mandag morgen igen på skole. Tirsdag var jeg blevet inviteret til et lille arrangement på vores skole, The Robert H. Smith school of Business. Den danske ambassadør var blevet inviteret til at tale på skolen omhandlende dansk-amerikansk samhandel mm.

I den forbindelse var jeg blevet inviteret af skolen til at repræsentere både de danske udvekslingsstuderende og CBS ved en officiel middag efter fordraget, spændende..! Nå men først var der selve oplæget, det var rimeligt morsomt at høre hvordan Danmark bliver præsenteret for et publikum der med stor samdsynelighed ikke kender en skid til vores lille land. Men udfra oplæget så har vi det sku godt, bare lige hvis nogle var i tvivl... Efter oplæget var vi en lille håndfuld personer der gik op og fik lidt mad, meget hyggeligt, men også lidt akavet. Jeg sad til bords med vores Dekan og Ambasadøren, spøjst men hyggeligt. Hey og maden var sku god, så alt ialt en hyggelig aften!

Nå men nok om det jeg skal jo også uploade nogle billeder.... Fredag stod den på landskamp imellem det amerikanske MBA landshold og det samlede Team EU. Vi var klar til kamp.



Vi var opsatte på at vise amerikanerne at det trods alt var os der opfandt sporten og at fodbold er dybt forankret i vores kulturarv. Som i kan se på billedet er vi top motiverede og klar. Desværre udviklede kampen sig ikke til vores fordel. Men det var også første gang vi spillede sammen så vi tager dem næste fredag, vi havde klart en bedre teknik....:-)



Helt smadret efter kampen! Men vi fik pakket vores ting og tog tilbage til DC, der var arrengeret en lille nordisk party, så det blev også til en lille bytur. Idag kan jeg ikke rigtigt bestemme om jeg har mest ondt i hovedet eller i benene! Men OK, nu skal der læses lektier og så skal jeg slappe lidt. Tirsdag står den jo på Las Vegas, glæder mig til at se gutterne...

Næste gang kommer der nok lidt flere billeder.... ses

No comments: