Sunday, November 11, 2007

Fødselsdag, 27!! Uha.....

Hej igen så er det vist blevet blog tid igen, en ny uge er gået og det er vist tid til en opdatering. Ja men det var jo så i tirsdags at denne lille knægt rundede de 27. Galt så er det vist for sent a blive professionel fodboldspiller eller noget lignende. Men ok det går jo meget godt så man må ikke klage. Jeg spænderede tirsdag formiddag med at læse føs´dags kort, mails og snakke lidt med familien. I den anledning vil jeg da endnu engang gerne sige tak for de mange mails og kort jeg fik det var super dejligt.

Tirsdag er samtidigt en rimeligt lang skoledag så den stod på undervisning fra klokken 11.00 til ca. 22.00 om aftenen. Til min store overraskelse havde Lars, Maya, Hoa og Barbara (de danskere jeg kender i DC), arrangeret en lille overraskelse til mig da jeg kom hjem fra undervisning. De havde disket op med kaffe og kage så det var super hyggeligt. Fik desværre ikke taget nogle billeder så det kan jeg desværre ikke dele med jer! Resten af ugen gik egentligt voldsomt hurtigt og der blev som sædvaneligt knoklet med diverse opgaver og læsning. Men vi var nu ikke helt færdige med at fejre mig, fredag havde jeg inviteret mine venner og de øvrige beboere på drinks mm. Så lidt forskellige folk kiggede forbi og vi fik drukke lidt, nedenfor ses lidt blandede billeder fra festen. (Her havde jeg husket mit kamera)!!



På billedet ses undertegnede og min værelseskammerat Allan. Flinker fyr, fra Boston, tror jeg har fortalt om ham før. Han var så flink at han gav mig en flaske Chivas Whisky i føs´dags gave, så den fik vi da lige delt. Det ku mærkes dagen efter!!!!



Nå ja, der er sa et par af de andre fyre fra huset..... ganske morsomme gutter. Vi er jo en meget international samlet flok!



Nå ja, man siger da ikke nej til en god Cigar! Min gode ven Ali havde købt et par stykker i dagens anledning. På billedet har vi Lars fra CBS, Ali, samt Bennedict og Marcus fra Tyskland. Forresten Gutter (Thomas, Emil og Knud). Bennedict der er længst ude til venstre tager med til Vegas, han er en super morsom og fin fyr så det skal nok putte lidt ekstra kryderi på turen. Glæder mig forresten voldsomt, håber det bliver en super tur.

Nå men efter at have tømt bare smuttede vi en tur ud i det pulserende natteliv i DC, men billederne slutter her så ikke mere om den aften. Lørdag blev tilbragt på sofaen hvor jeg kæmpede en febrilsk kamp for at læse lidt lektier men bogen drejede rundt. Det sker jo... Lørdag aften havde vi sagt ja til at tage til en housewarmin i noget der hedder Silver Springs, uhha ikke lige det jeg havde aller mest lyst til dagen derpå, men vi overlevede og havde egentligt en hyggelig aften. Idag er det så søndag. Et par folk fra huset havde inviteret mig på Brunch som en lille ekstra fejring, så søndag formiddag blev tilbragt i godt selskab med god mad, hvad mere kan man ønske sig!



Lidt blandede fantastisk mennesker fra Finland, Tyskland, Brasilien, Holland......! Hyggeligt.. Men nu skal der laves lektier så det bliver det sidste for denne gang, imorgen vanker endnu en uge med opgaver og oplæg! Super!

Uploader lige lidt eksta billeder fra festen, bare lige for at minderne ikke går tabt!


Ja mig, igen sammen med Uua fra Nigeria, og Nick fra Califonien......



Uden mig, men med Zindy fra holland og Luisa fra Tyskland... Jeg holdt faktisk festen sammen med Zindy der også lige har haft fødselsdag...

Det var vist det for denne gang, håber alt er vel i DK, jeg skriver snart igen.....

No comments: