Wednesday, December 5, 2007

Vinter i DC, og lidt billeder fra skolen!

Hep så er jeg på banen igen, ja der er vel gået et par uger siden jeg er kommet hjem fra Las Vegas og mit lille møde med gutterne hjemmefra. Nå men de sidste par uger har stået i "skolens tegn", der er blevet knoklet på med gruppearbejde projekter og diverse præsentationer. Det er gået sådan lidt op og ned, men mest godt! Idag har jeg sådan set også lavet gruppearbejde og jeg kom egentligt i tanke om at jeg ikke havde taget et eneste billede fra skolen i Maryland!!! Så jeg nuppede lige et par billeder idag!

Vinteren er for alvor kommet til som i kan se herunder!



Ja det er så sådan min skole ser ud klokken fire om eftermiddagen når det er snevejr. Det er i denne bygning at min skole Robert H. Smith School of Business holder til. Skolen i sig selv er en del af University of Maryland. De forskellige fakulteter ligger spredt ud over et kæmpe område. Jeg nuppede også lige et billede af parken der ligger midt på Campus.



Ja hvorfor ikke lige smide et ekstra billede ind af en af de andre bygninger på campus!



Jeg havde selvfølgeligt et formål med min færden på campus idag og det var endnu et gruppemøde med min "Project Management" gruppe, vi skal lave et oplæg imorgen så det skulle lige ordnes. Jeg lovede at forevige mine gruppemedlemmer på min blog så det gøres nu!



Rob og JP super søde ikke så aktive så det gør noget men sådan er det jo, nu må vi se hvordan det går imorgen! Nå men det var vist det for denne gang. Der skal lige knokles igennem her de sidste par dage og så er det snart forbi. Men så skal der lege turist i DC en lille uges tid inden jeg er hjemme den 21. dec. Håber alt er vel der hjemme!

No comments: