Sunday, December 16, 2007

Så er det snart slut!!!!

Ja så er det vel igen et par uger siden at bloggen er blevet opdateret, og mon ikke det også bliver sidste gang. Siden sidst har jeg afsluttet alle min kurser og nu står den egentlig bare på afslapning og hygge! De sidste par dage er blevet tilbragt med lidt sightseeing igen i DC og omegn men egentligt er tiden mest blevet spænderet i huset og på diverse barer om aftenen! Dejligt..... jeg må indrømme at det er lidt svært at finde motivationen til sight seeing men lidt er det da blevet til....

Forleden dag stod den på afslutnings the, med julehygge og det hele! Jeg nuppede lige at par billeder så i kan se hvordan der er blevet pyntet op til jul i huset!



Jep, undertegnede og Simon fra England ganske hyggeligt....



Ja det er så sådan vores festsal ser ud ved juletid!!

Det er egentligt lidt underligt at være her når der ikke rigtigt er noget arbejde, så bliver vi jo nød til at bruge tiden på lidt andre ting! Får et par dage siden smuttede jeg ud til "best buy" hvor min værelseskammerat Allan købte en Xbox og det skulle jo prøves, så lørdag i sidste uge blev mere eller mindre brugt på computer spil. Ganske fantastisk tidsfordiv hvis man har forholdsvis mange tømmermænd. Herunder giver Ben den gas til en gang Gitar Hero!



Men det hele skal jo ikke ende ud i computer spil og kolde fadøl så i fredags satte Lars og jeg kursen mod centrum for at få en dosis kultur. Vi besøgt "National Archives" hvilket frit oversat er det national arkiv! Her så vi bla. the "Declaration of Inderpendence" og andre historiske dokumenter..... Ja og det skulle jeg da lige tage et billede af! Det er ikke hverdag man kigger på George Washingtons autograf!



Solen skinnede så der blev taget flere billerder... Lars med The Capital i baggrunder!



Okey, okey vi skulle da også lige há et billede "The Ronal Reagan Building", hvor vi begge med stor fornøjelse har tilbragt mange aftner i selskab med de andre MBA studerende. Sagt med andre ord det var her vores aftenkurser blev afholdt!



Idag søndag har jeg egentligt bare slappet den, og sagt farvel til en masse af de mennesker jeg har mødt her i huset. Det er også store afskeds tid, alle rejser hjem til jul og en stor del af os kommer ikke tilbage!! Lidt sørgeligt men også OK. Hvis man er så priviligeret at man kan savne de mennesker man har mødt, så må det jo betyde at opholdet har været perfekt!

Torsdag bliver det min tur, og det er sku egentligt også OK. Glæder mig til at komme hjem og julehygge lidt og ikke mindst til at se Stine igen i Syd Afrika.... Forhåbentligt lander jeg på fredag den 21. klokken cirka 12.30!!

Nå men det var vist alt fra DC...... ses der hjemme!

Måske uploader jeg lige et par billeder fra Syd Afrika når jeg er dernede, hvem ved. Smutter afsted den 27. Dec.

No comments: